Сучасний розвиток педагогічної науки потребує не стільки теоретичних розробок, як фундаментальних та методичних досліджень, спрямованих на стимулювання самостійного, активного, творчого мислення. Перспективні тенденції розвитку мовної освіти України, пов’язані з її входженням в загальноєвропейську освітню спільноту, спонукали розширення функції навчального предмета «Іноземна мова» на всіх ланках освіти. Основна мета навчання іноземної мови полягає у формуванні комунікативної компетенції, необхідної для участі в діалозі культур і цивілізацій сучасного світу.
В наші дні відзначається висока
затребуваність раннього навчання англійської мови. Це обумовлено тим, що багато
освітніх установ (гімназії, ліцеї, спеціалізовані школи) включають в навчальні
плани вивчення англійської мови вже з першого класу. Раннє начення іноземної
мови дозволяє забезпечити більш комфортне входження дитини в навчальний процес
початкової школи, дозволяє знизити рівень стресу, благотворно впливає як на
процес навчання, так і на розвиток особистості дитини.
Метод повної фізичної реакції базується
на узгодженні мовлення і дії: навчання мовлення здійснюється через фізичну
(моторну) активність. Метод пов'язаний з теорією сліду пам'яті в психології, за
якою: чим частіше та інтенсивніше фіксуються зв'язки в пам'яті, тим сильніші
асоціації і більша ймовірність, що вони будуть відтворюватися. Відтворення може
відбуватися вербально чи разом з моторною активністю. Поєднання вербальної і
моторної активності підвищує ефект відтворення. Цей метод у найбільш загальному
своєму вигляді використовується для навчання мови через команди і змушує
показувати своє розуміння вивченого через фізичні рухи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий